onsdag 15 maj 2019

Skriver ikapp

Sådär, nu har jag äntligen en dator att skriva på igen. Den har varit på service, det är inte lätt att vara egenföretagare och behöva lämna ifrån sig datorn kan jag säga. Nu ska bara allt återinstalleras så att den fungerar fullt ut, sen är jag på banan igen =) Skriver ikapp lite här då...

Förra veckan blev det en tripp till Tyresta Nationalpark. Vissa områden där är väl så lik fjällmiljö man kan komma i den här delen av landet. Mycket upp och ner, kringelikrok över stock och sten och en del berg. Han känns rätt vandringsklar nu men det vi skulle behöva mer av är vettiga backar. Hittills har jag löst det så att när det dykt upp en hyfsad lång och brant backe/slänt så har vi knatat upp och ner, upp och ner. Men det finns en gräns för hur kul det är och dessutom brukar Atle bli lite fundersam efter ett tag, ungefär som "vafan matte, kan du bestämma dig för om vi ska upp eller ner?" 






Vi har också klarat av andra tillfället på rallykursen. Lite ofokuserat och småslarvigt denna gång tycker jag nog det var. Massa nosande i marken och lite egna versioner av de olika momenten. Vi får helt enkelt lite bakläxa och får se till att reda ut de där frågetecknen till nästa vecka!


Lite vila medan banan byggs

Inga kommentarer: