måndag 16 maj 2011

Latar mig i Orsa

Efter fredagens strapatser körde jag direkt upp till Orsa, det tog sin lilla tid i hagelskurar och skyfall. Både jag och Täppas somnde pladask. På lördagen var det helt ok väder och det blev en kortare runda i Grönklitt.

Har fröken Nässla satt griller i huvudet på honom med sitt badande? Efter att jag tog denna bild så gick han ännu längre ut och jag trodde nästan han skulle ta sig ett dopp!


Igår regnade det mest och jag passade på att pyssla med nya hemsidan. Lyckades för ett tag sedan radera alla färgkoder så det var ju bara att börja om på nytt... Men den är snart klar! Har så smått börjat planera höstens kurser också.

På kvällspromenaden var himlen svartare än svartast och jag hann nätt och jämt hem innan åskan började mullra och himlen öppnade sig.

Idag är det lite ljusare och jag sitter här och ska väl packa ihop för hemfärd. Om ett tag... Blir alltid alldeles för korta vistelser här uppe. Men, men, jag kommer snart hit igen!

1 kommentar:

Linn sa...

Haha, helt klart Nässelpåverkad :D