fredag 23 november 2012

Vem vinner?!?

På söndag kl. 17 går starten för årets 20:e och sista F1-race. Sjukt spännande och lite trist på samma gång. Imorgon är det kval och denna gång har jag även tillåtit mig själv att se alla tre tidsträningarna =) Det innebär att det på tre dagar blir totalt ca. 8 timmars TV-tittande. Det är mkt det för en som annars ser på TV typ 1-3 tim/vecka...

Första tidstränigen är avklarad och jag försöker radera den ur minnet. Favvoföraren slåss visserligen inte om segern (snarare tredjeplatsen) men det vore ju bra om motorn fungerade...

När det gäller segerstriden så står det mellan Vettel och Alonso. Jag tycker de är precis lika värdiga vinnare båda två men måste jag välja så blir det nog... Vettel.

Vem blir F1-världsmästare 2012?
Klockan tickar... Gud nåde den som stör mig på söndag mellan kl. 17-19 säger jag bara ;)

Inga kommentarer: