fredag 18 december 2020

Medalj!

Nu har vi fått medalj och mössa efter deltagandet i Lucia Run 2020! Något jag inte ens tänkt på var att man även deltog i utlottningen av fina priser men det vara ju över 550 deltagare från 11 länder så jag tänkte att det var nog inget att hoppas på. Därför blev jag extra förvånad när det visade sig att Atle vunnit ett presentkort hos Hansesgården =) Eftersom Atle kanske inte uppskattar medalj och mössa så mycket så gjorde vi en deal att han får presentkortet och kan shoppa vad han vill, då var han nöjd ;)





Lite kul med en tomtenisse som springer med vovven!



Ok, nu blev ju inte den där promenaden så hysteriskt krävande men dagen därpå gick vi den sedvanliga födelsedagspromenaden och den promenaden var banne mig värd medalj haha! 8 km i geggamoja, mina fotleder var rätt trötta efter att ha halkat omkring i slajmig lera.

Atle hade ju fyrtassdrift så det var inte lika kämpigt för honom...

Inga kommentarer: