lördag 6 november 2010

Blog Award


Jag har fått en blog award av Linn http://hundlycka.blogspot.com/ tack, tack ;)

Som nominerad ska man:
  • Kopiera in award-bilden i sin blogg för att visa att man fått den
  • Tacka och länka till den som nominerade den
  • Nominera 7 andra bloggare och länka till dem
  • Berätta 7 saker om sig själv

Oj, det var inte lätt att välja men här kommer lite olika typer av bloggar, de 7 jag nominerar är:

7 saker om mig själv...Hmm brukar hålla mig till den hundiga sidan av mig i denna blogg men för en gångs skull kan jag ju skriva om annat:

  • Är grym på luftgevärsskytte.
  • Talar franska, spanska, italienska, tyska, engelska.
  • Har besökt Norge, Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz, Belgien, Nederländerna, Spanien, Frankrike, Italien, Monaco, Thailand, Mexico, Storbritannien.
  • Har varit med om en mindre jordbävning.
  • Har simmat med delfiner.
  • Har ridit hela mitt liv fram till för två år sedan.
  • Favoritfärgen är lila (nähä, det kan man inte lista ut genom att läsa denna blogg).

That's it!

Inga kommentarer: