tisdag 9 april 2013

Men hallå...?

Varför i hela friden har jag fått ramar runt bilderna här i bloggen??? Har jag lagt dit dem i sömnen eller... Inte får jag bort dem heller. Jag vet iof att om man tittar på min blogg i en Mac så har det varit ramar tidigare men inte i PC (det är ju också lustigt). Men nu är det ramar överallt och ja vill inte ha dem där!!!

Provar att lägga upp en bild på min lunch, återstår att se om det blir en ram runt bilden...

Sallad, potatis, broccoli, morot, tomat, gurka, stora vita bönor, fetaost. Allt med en dressing bestående av olivolja, citronsaft, dijonsenap mm. Mat är för mig ett nödvändigt ont, men godis kan jag äta tills jag spricker. Men nu är det så att NÅGON kommer inte i sina sommarjeans så nu krävs lite omstrukturering hehe ;)  

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå, jag tycker inte det är nå´t fel på ramar ?
och vilken festmåltid, med potatis o allt ! Ses imorrn, Lena

Susann sa...

Haha, festmåltid vet jag inte ;) Ingen festmåltid utan choklad :(