onsdag 3 april 2013

Silver Shade Mesh till salu

Jag tänkte sälja min solduk "Silver Shade Mesh". Anledningen är att jag helt enkelt behöver en större filt till min nuvarande bil.

Filten är gjord av ett material som reflekterar bort solens strålar, vilket gör att bilen inte blir så varm invändigt. Dessutom är inte filten tät, så är t.ex. fönstrena nervevade kan det blåsa rakt igenom vilket ytterligare minskar värmen.


Filten kan användas ovanpå bilen, utställnings och agility tält, hundens bur mm. Det är ingen mirakelfilt med magiskt kylande effekt men jag är verkligen nöjd med den. Min bil är kolsvart och blir kokhet på nolltid men när filten ligger på märks det stor skillnad! Och då har jag ändå en filt som är för liten...

Det är storlek "7x12" och måtten är 213x365 cm, filten är i mycket bra skick. Nypris ligger på 900kr så jag hade tänkt mig halva priset, 450kr.

På bilden ligger filten på en Audi A3. 

Intresserad? Maila mig på info@dogspirit.se eller ring 0736-400398!

Inga kommentarer: