måndag 16 november 2020

Rosetter

Nu har Atles rosetter kommit (dvärgschnauzerringens trickutmaning)!

Duktig, otrolig och fantastisk dvärgschnauzer!

 

Nu har de även öppnat upp sista och fjärde nivån och hoppsan hejsan, Atle kan inte ett enda trick!!! Snacka om att höja ribban mot tidigare nivåer. Alldeles för lydnads och bruksinspirerat för min smak så jag är allmänt opepp. Men jag funkar ju lite som så att jag inte bara kan ge upp när jag dragit igång något och Atle säger att han vill bli en FENOMENAL dvärgschnauzer så det är väl bara att kavla upp ärmarna och sätta igång då. Alltså sjukt opepp... Får se det som ett långtidsprojekt.

2 kommentarer:

Linn sa...

Coolt! Svartvithund har också något liknande, men med något mer kluriga moment, fast ändå vardagslydnadsinriktat. Kolla på det, vi körde nivå 1 och det var väl värt slantarna för träningsinspo.

Susann sa...

Då ska jag spana in det!!