söndag 24 juli 2011

Blixtvisit, sjuk bil och hyss

Är hemma i Täby för en blixtvisit men hade inte tänkt stanna längre än nödvändigt. Hemma bra men borta bäst... Hade tänkt åka upp imorgon bitti igen men nu får vi se hur det blir med det. Gick förbi bilen och slängde en blick på den sådär i förbifarten. Hmm... ska framdäcket se ut sådär?? Nej, det ska det inte och det ska framförallt inte sitta ett spikhelvete i däcket. Visst finns det reservdäck men max tillåtna hastighet för det är 80 så nej tack! Imorgon bitti ska bilen akut till doktorn, hoppas den blir frisk snabbt!!

Igår hade Täppas kul. Jag skulle slå in ett paket men mitt i allt ringde telefonen och jag gick för att svara. När jag kommer tillbaka ser jag att jag fått hjälp med paketinslagningen =) Han hade strimlat en halv presentpappersrulle!

Vem, jag?

Lyckan var total och pappret var ändå förstört så han fick fortsätta agera strimlare ;)

Inga kommentarer: