måndag 6 februari 2012

Typ frisk

Efter en blåsig morgonpromenad i snödrivor bar det idag av hemåt. Har som regel att aldrig jobba i Orsa (iaf inte när jag bara är där över en helg) och den regeln håller jag stenhårt på! Vet inte hur smart det är för det blir ju dubbelt upp i veckorna men någon gång måste jag ju vara ledig... Är jag hemma en helg utan något inbokat så slutar det bara med datorjobb ändå så det är lika bra att boka in annat!

Just nu håller jag på med ett evighetspussel, d.v.s. att få ihop vårens kurser. Det är en omöjlighet att få plats med alla kurser så frågan är vilka som ska gallras bort nu i vår... Ska även hålla 2-3 kurser på annat håll där jag är inhyrd som instruktör, sånt är alltid kul. Det lär bli en hektisk vår som vanligt!


Börjar känna mig frisk nu bortsett från de förbannade revbenen och en kondition som är körd i botten... Inte helt optimalt inför helgens snöpulsande i värmlandsskogarna. Men det får gå på ren vilja! Hoppar snart jämfota här hemma, ett år av väntan är snart slut! På torsdag kväll körs första sträckan (som får ses på TV) och tidigt, tidigt på fredag bär det av till Hagfors!

Inga kommentarer: