söndag 16 december 2012

Mässan

Igår var jag på mässan och spanade på schnauzrar i olika storlekar. Någon gång i livet blir det en riesen, det kan jag lova! Annars är det väl schnauzer som toppar min lista just nu, tätt följd av dvärgen ;)

Lite shopping blev det också såklart och en massa babblande med alla man träffar från när och fjärran!

Pratade med folket i Purina Pro Plan montern, jag tycker nämligen att de borde ta in kexen som har exakt samma innehåll som Täppas allergimat men det hade de inga som helst planer på... Nähäpp =(  

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Var oxå på mässan och jag hade med mig Sookie!!!!!!!!!! (underbart med en hund som inte får panik i alla situationer). Vi hade världens bästa miljöträningsdag och hon skällde betydligt mindre på alla andra vovvar än jag trodde innan, hon var nog mässans mest uppmärksammade lilla blandistös, massor som fotade :-)

God Jul :-)

Mvh/Marie med Sookie och Cain (som kanske kan lägga allergi till listan av besvär... suck...).

Susann sa...

Hej Marie!

Vad kul att det går bra med Sookie!! Misstänker att hon blivit lite större nu även om hon nog är pytteliten ändå =)

Oh no, håller tummarna för att Cain inte har allergi... Hör av dig isf så ska jag tipsa om bra veterinärer, jag har ju gått igenom ett gäng med blandat resultat ;)

Anonym sa...

Hej igen!

Ja, hon är större men knappast stor :-) När hon hämtades vid 14 veckors ålder så vägde hon runt kliot. Nu vid nio månader väger hon runt två kilo. Svårt att fatta hur liten hon faktiskt var då, hon är ju så liten nu...

Ja, hoppas kan man ju alltid... men med honom så tror jag det är förutbestämt eller något att han ska få alla besvär som finns, så det är säkert massor han är allergisk mot... bara för att liksom. Snart finns det inget han inte har... måndagsexemplar men världens roligaste och knäppaste :-)Ibland vill han numera (sedan Sookie kom?)t.o.m. ligga på min mage under en filt i soffan och mysa!!!

Mvh/Marie med Cain och Sookie