söndag 9 december 2012

Träningsleksaker!

Här hemma tror Täppas att det har blivit julafton i förskott =) Jag har nämligen precis fått hem ett gäng fantastiska träningsleksaker som jag nu är återförsäljare av! De är tillverkade hos Doggie-Zen och Täppas provlekte för några veckor sedan. Utan tvekan godkända!

Leksakerna finns i massa olika varianter och storleker. Gemensamt för alla är de elastiska handtagen som ger en skonsam men rolig kamplek! Bitdelen är antingen i fuskpäls eller fårskinn.

Nedan ser ni ett litet smakprov men leksakerna finns som sagt i olika storlek, färger och material. Klicka på bilderna så blir de större!

"Elastisk kampring" Min och Täppas absoluta favorit! Bitdelen är formad som ett U, även om det inte syns så bra på bilden. Röd och vit som den är kan det kanske bli en trevlig julklapp til vovven?

"Elastisk belöningskampis" Det smarta med denna leksak är att bitdelen kan användas antingen som den är eller fyllas med pipkuddar/godis. Denna variant har ett extra långt handtag på 1 m!

"Elastisk kampis" En klassiker! Just denna tycker jag är så snygg med lila handtag och blå söm.

"Elastisk ring" Snygga färger va?!?

"Elastsk fickkampis" En smidig leksak som är lätt att ta med sig.
"Elastisk knarrkampis" En smart funktion här är att den är sydd så att man kan stoppa i en petflaska så att det knastrar härligt när hunden biter!

Leksakerna finns i shopen på hemsidan. Hemsidan har förresten fått sig en ordentlig ansiktslyftning även om den inte är 100% klar ännu. Samma adress som tidigare: www.dogspirit.se

Nä, nu ska jag fundera över vilken/vilka leksaker jag ska sno åt mig till Täppas =)

Inga kommentarer: