fredag 20 december 2013

Semester!

Nu är jag ledig i tre veckor! Imorgon bär det av till vinterland även om jag tvivlar på att det är så värst mycket snö där uppe... Här hemma är det ju värmebölja och när inte ens Täppas fryser på promenaderna, då vet man att det är varmt!

I morse utförde Täppas någon form av glädjedans, vet inte vad som flög i honom. Jag vaknade och vips började Täppas hoppa (eller snarare studsa rakt upp i luften) omkring i sängen och ge ifrån sig en massa glädjetjut?!? Jag misstänker att han varit vaken ett tag och börjat bli väldigt hungrig så när jag tillslut vaknade blev lyckan total haha. Han är alldeles för artig för att väcka mig men han kan ofta stå och stirra på mig typ 2 cm från ansiktet för att dubbelkolla att jag verkligen sover. Gör jag inte det kan jag nämligen inte hålla mig för skratt när han står där och stirrar...

Har nu fått de sista provsvaren från vetten och allt såg bra ut. Det jag oroade mig lite för var diabetes eftersom han börjat dricka lite mer och diabetes är en vanlig biverkning när man ätit kortison under lång tid. Men ingen diabetes, puh!

Inga kommentarer: