måndag 26 oktober 2015

Fordonssök

Täppas har aldrig sökt av en bil tidigare så det var väl på tiden nu vid 12,5 års ålder! Preppade bilen och såg till att inte placera doften för högt. I NW får hunden inte ställa sig med tassarna mot bilen så gömman måste finnas i noshöjd eller lägre.
Tänkte att det här kan ju gå hur som helst. Rimligtvis borde han leta och hitta men man vet aldrig. Passade på att filma men när jag insåg att det skulle ta över två timmar att ladda upp filmen så gav jag upp, det får bli när jag kommer hem till snabbare bredband. Men lite bilder kan jag bjuda på!

Min fyrbenta bilmekaniker =)

Dörrspringorna undersöks noggrant!

Här har han hittat gömman vid regskylten och slickar sig om munnen i väntan på godisbelöning! Min fina farbror =)

Lekbelöning som avslut!

Jag är jättenöjd med de första träningspassen, men mer om det när ni får se filmen framöver.

Inga kommentarer: