tisdag 16 juni 2020

Annorlunda kvällspromenad

I lördags såg jag den här skylten under morgonpromenaden:



Blev både förvånad och glad, jag har sedan tidigare två vargtavlor av Letti Rapp. Jag köpte dem för säkert 15 år sedan men sen har hon liksom gått upp i rök... Så visar det sig att hon bor ca 300m fågelvägen från mig och ska ha en utställning här haha! Världen är allt bra liten ibland.

Tog kvällspromenaden förbi fårhagsudden och spanade på utställningen. Det gick en skeptisk dvärgschnauzer lös och morrade så vi kunde inte se allt, ville inte pressa in Atle mot den hunden som så uppenbart sa åt oss att hålla oss borta. Atle skötte sig iaf bra, bortsett från när han blev rädd för isbjörnen =)

Isbjörnen







Helt klart min favorit!


Så det blev ett lite udda men roligt inslag under kvällspromenaden =)

Inga kommentarer: