torsdag 9 september 2010

Doftbank

Idag utsatte jag mina stackars kursare för något ovanligt haha. Jag vandrade runt med pinsett och delade ut bomullspads som de fick hålla i händerna några minuter. Jag vill inte ha min egen doft på bomullspadsen, därav pinsetten. Sedan fick de varsin påse att lägga dem i och så skrev jag namn på påsarna.

Mycket möjligt att några undrade hur det står till med mig rent psykiskt haha, men jag kan garantera att det är ingen fara! Jag håller på och skapar en doftbank med olika personers doft (specialsöksläxa). Det ska vara till ID-söket, Täppas ska lära sig att markera t.ex. Agdas doft bland många andra personers dofter. När han kan det ska han lära sig att markera Arnes doft istället osv..

Den här bilden fick jag på mail, ni känner säkert igen honom som charmiga Bico. Han har just gått kantarellsökskurs med husse och de klarade det galant!

Inga kommentarer: