fredag 25 maj 2012

Monaco here I come!

Håller på och packar det sista, planet går 06:55 imorgon!!! Lördagen får ägnas åt shopping och kvalet ska jag försöka se på storbildsskärm på ett café. Det är sjuuukt viktigt att det går bra i kvalet så att det blir en bra startposition på söndagens race. Monacos bana är smal och väldigt svår att köra om på.

Tror det blir 7:e F1-racet jag ser på plats och inget race är ju det andra likt på denna bana. Har upplevt allt från gassande het sol till konstant ösregn, felfria race och galna crascher. Får se hur det går i år, har sett tidsträningarna inför racet men det är svårt att säga hur teamen ligger till, det regnade rätt mkt.

Hejar ju på en av de två Lotus förarna och på bilden ser ni vinnaren på söndag =)

En liten fundering jag har är att även sista sträckorna i pågående Rally Greece går samtidgt som F1 racet... Hur ska jag lösa det nu då?!? Jag kommer utan tvekan ha fullt upp =)

Bye, bye!

Inga kommentarer: