torsdag 10 maj 2012

Småskägg =)

Idag var jag och hälsade på Pernilla som har Kennel Hnoss. Täppas viltspårpolare Ellen har 5 st åtta veckors valpar som är sååå söta. Tack och lov var alla tingade, lika bra det så att jag inte får för mig nåt ;) Att jag kom och hälsade på var inga som helst problem, däremot var mina skor i hallen väldigt skumma, de brukar ju inte stå där...
Att bita på mina jeans var ju dagens hit men de roade sig även med att försöka ta sig upp i mitt knä och med lite hjälp gick det vägen. Trevliga och stabila valpar var det och jag hade gärna plockat med mig hela bunten hem!

Så söt!

En hög valpar

Två sekunder kvar till attack...

Dragkamp

Charmig herre =)

Trött, så trött...

Inte helt enkelt att ta sig upp i knät på egen hand men med lite hjälp så ;) 

Det gäller att börja leksaksdödandet i tid!
Efter dagens besök har jag inte alls värre valplängtan än någonsin, nä inte alls...

3 kommentarer:

Hella sa...

Åh herregud så gulliga små puppisar!

Ja, det är ju nästan omöjligt att besöka så sockersöta valpar utan att ta med sig någon hem! ;)

Trevlig helg önskar vi dig och Täppas!

KerstinBrunoNIlaq sa...

Trodde nog du immun efter alla valpkurser =)

Pernilla sa...

Hihi! Helt missat det här blogginlägget! Åh! Mina små älskade skägg <3 Känns som de nyss var här och härjade! Kul att se bilderna på dem :D