lördag 16 juni 2012

Så bra!

Den här bilden skulle jag vilja trycka upp som planch och lappa hela Täby med =) Och framförallt nu när Täpp har ont i munnen, inte ens förklaringen "nyopererad hund" biter på vissa, de släpper fram sin hund ändå (som blir ganska burdust undanskyfflad av mig). Och förra veckan blev Täpp biten i örat av en Jack Russel tik som kom farande. Han har ju inte vett att säga ifrån mot tikar så jag fick lyfta bort terriern i nackskinnet (tänderna klapprade ganska bra efter mina händer också) och återbörda den till sin matte. Borde inte vara så svårt att bara fråga innan man släpper fram sin hund...

Nu väntar jobb, privatträning i viltspår och sen en försenad rallylydnadsavslutning som jag var tvungen att skjuta upp förut när Täppas var sjuk. Inget regn tack!!

2 kommentarer:

Maria/Furface sa...

Den här delar jag ut på kurs, så jag sprider den i viss mån iallafall.
Jag sprider info om DINOS så mycket jag hinner och kan!
Inte kul när man har en DINOS och andra visar noll hänsyn!!!

Susann sa...

Jaha, jag har aldrig sett den förut =) Pratar ju såklart om det på kurs men den här bilden var ju bara bäst!