fredag 29 juni 2012

Semester!!!

Weehaa, idag börjar semestern! Jag ska vara så äckligt ledig som det bara går ;) Täppas firar genom att göra såhär:


Han är sig själv igen och såret ser bra ut. Det har läkt mycket de senaste dagarna så vettens 14-dagars prognos stämde väl bra då ;) Men nojig som jag är tänker jag inte låta honom tugga på något eller leka med leksaker riktigt ännu.
Energin är tillbaka och det med besked så nu måste det börja aktiveras igen, ska bara komma på något som inte innehåller godis eller leksak som belöning.... Tror det får bli lite spår framöver, där krävs ingen belöning, han tycker spårandet i sig är belöning nog. 

På förmiddagen tog vi en sväng till det nya hundbadet. Inte för att jag räknat med att Täppen skulle bada men jag ville se hur det såg ut. Riktigt fint!

1 kommentar:

Hella sa...

Haha men söta lilla Täppas! Härligt med semester och vad skönt att Täppas mår bättre! :)

Önskar er en toppen semster! :)