fredag 1 april 2011

Landat i Orsa

Har just kommit in från en långpromenad med Täppas och nu sitter jag framför brasan med ett kompendium på 18 sidor innehållande tävlingsregler i freestyle. Måste plugga lite inför nästa helg då det är freestyleutbildning och prov på just tävlingsreglerna. Ska bli kul men är aningen orolig över Täppas speedade tillstånd senaste tiden, hoppas han kan fokusera och framförallt slappna av mellan passen. Det lär visa sig...

Det här är den sista lugna helgen på länge. Vinterns inomhuskurser är nu avslutade och på måndag kör utekurserna igång. Så nu är det fullt ös medvetslös fram till midsommar! Eftersom förra våren var kaotisk så har jag redan nu planerat in två långhelger då jag ska vara ledig och två helger då jag kan vara ledig om jag vill. Det innebär fyra lediga helger (av 11) fram till midsommar då semestern börjar, känns ok. Har inte planerat semestern ännu, den känns ganska avlägsen men den blir iaf 6-7 veckor lång. Not too bad ;)

Men, men, en sak i taget. Nu ska jag njuta av en helg i Orsa! Molnen börjar faktiskt spricka upp bakom bergen, det har varit så gråtrist idag. Sol imorgon tack!!

Inga kommentarer: