måndag 6 juni 2011

Kaos, kaos och åter kaos...

I söndags kraschade min dator. Den kunde verkligen inte valt en mer olämplig tid på året. Jag ska ut med alla höstens kurser på hemsidan men hemsidan är död. Den finns visserligen synlig på nätet men jag kommer aldrig mer åt den, så var det med det. Nya hemsidan är inte helt klar än och jag har helt enkelt inte tid att fixa den helt klar heller. Den får publiceras ändå och så får den byggas klart efterhand.

Har ju såklart backup på det mesta (bilder, word-dokument mm.)förutom en "liten detalj" som jag inte ens vill tänka på hur det ska gå om teknikerna inte kan rädda...
Trots backup så ska ju allt in på en ny dator och program, skrivare, bildprogram mm. ska ominstalleras (letar för fullt efter installations cd-skivorna, kom igen, kom igen var är de...) så jag lär ju ha att göra framöver. KAOS var ordet!!

1 kommentar:

Maria/Furface sa...

Hela ens liv är inne i den där lådan. Så allt rasar när den rasar. Hoppas allt ordnar sig fortast möjligt för dig!