onsdag 29 juni 2011

Off the schedule

Trodde jag var på väg att bli frisk men nä. Igår morse vaknade jag upp med hög feber och det har ännu inte gett med sig. Sådär lagom kul att vara däckad i den här värmen. Har så mycket som ska göras innan semestern men allt "står stilla". Alla privatträningar jag skulle haft denna vecka får skjutas upp till efter semestern, oj vad glada de blir...

Täppas har sååå tråkigt. Igår sov han hela dagen bredvid mig på soffan. Men idag tycker han att det får vara nog och försöker få fart på mig genom att sitta nedanför soffan och blänga på mig, muttra på mig, buffa på mig mm. Han har även varit så vänlig och hämtat ett antal leksaker, tre strumpor och en toffla. De ligger nu strategiskt placerade nedanför soffan om jag skulle få för mig att leka med honom. Kan dock inte minnas att vi någonsin lekt med tofflor... =)
Men jag har hjälp av värmen, han blir rätt seg av den. Ligger mest på sin kylfilt och längtar till svalare dagar.


Cool n' Dry filtarna rekommenderas starkt!


Inser faktiskt nu att jag borde ta och rota fram aktiveringsspelen från Nina Ottosson. Normalt får han inte ut så mycket av att pyssla med dem men sådana här dagar är det ju perfekt. Bättre med enkel aktivering än ingen alls!

Inga kommentarer: