torsdag 13 februari 2014

Projekthund inom friskvård sökes!

Som en del i min friskvårdsutbildning söker jag nu en "projekthund" där jag ska:
  • Massera och stretcha din hund 10 ggr.
  • Lära dig att massera och stretcha din hund.  
  • Lägga upp en träningsplan (fysträning) för din hund. Träningsplanen anpassas efter din hund och era behov. Har du en sällskapshund får du övningar som passar er och har du t.ex. en aktiv tävlingshund lägger vi upp en annan plan för att bättre möta dessa specifika behov. 
Eftersom jag är under utbildning är detta kostnadsfritt men då jag kommer lägga ner mycket tid på detta så vill jag att du är intresserad av att lära dig och kommer fullfölja träningsplanen! Vi kommer starta med massage och stretching ganska omgående men träningsplanen väntar vi med till senare under våren.
Är du intresserad? Du ska ha möjlighet till all ovanstående träning dagtid vardagar, vi kommer tillsammans överens om tider (någonstans mellan kl. 7:30-14:30). I din intresseanmälan skriver du för och efternamn, telnummer och email, hundens namn, ras och ålder samt eventuella sjukdomar/skador. Berätta även vilken typ av fysträning du önskar till din hund (t.ex. förebygande/underhållande träning för att hålla sig pigg och glad, konditionsträning om du joggar eller cyklar med din hund, specifik träning för bästa resultat inom en hundsport osv.)

Skicka din intresseanmälan till info@dogspirit.se

Inga kommentarer: