torsdag 28 augusti 2014

Säljes

Eftersom Täppas inte trivdes i det täcke jag köpte förra året så säljer jag det nu, det är endast använt några få gånger. Det handlar om Hurtta Ultimate Jacket i storlek 30 (rygglängd 30 cm). Nypris var 549kr så jag tänker mig 250kr. Det är ett riktigt bra täcke med en smart funktion bak där man kan knäppa täcket (till Täppas stora förskräckelse då svansen inte kan röra sig som vanligt haha). Det går även att knäppa täcket på ett annat sätt så att det får mer vanligt utseende där bak och så att hunden kan uträtta sina behov.






Och när jag ändå är i farten säljer jag även ett litet katt/hundhus som Herr Skägg tycker är för litet. Jag vet många dvärgschnauzrar som har den här modellen så de får definitivt plats, det är bara Täppas som inte insett det. Huset är nästan oanvänt. Jag minns inte vad det kostade men 150kr är ett bra pris. Eller 300kr för både täcke och hus!

Innermått: B 41cm, L 41cm, H 35cm i toppen. Men huset är mjukt så det töjer ut sig. Öppningen är som bredast 26cm och som högst 26 cm. Den vita dynan kan vändas och är på andra sidan klädd med samma svarta konstskinn som utsidan.

Vid intresse maila info@dogspirit.se

Inga kommentarer: