onsdag 25 augusti 2010

Uppskjuten freestyle

Jag skulle ju gå en instruktörsutbildning i freestyle i november men nu blev den inställd. Skit oxå.. Hade tänkt starta upp freestyle kurserna direkt efter nyår, i inomhuslokalen men nu blir det inte så.
Har dock hittat en annan utbildning i slutet på januari för Frida Binette och Emma Willblad men de har vissa antagningskrav och jag är ju nybörjare när det gäller freestyle. Har gått en heldags freestyle-intro men den var väldigt basic. Men jag ska gå två kurser med Täppas senare i höst och fortsätter jag träna på egen hand så ska jag tydligen kunna gå utbildningen, så jag satsar nog på den!
Så jag bör kunna ha någon freestyle kurs innan utekurserna börjar till våren. Tror det blir svårt att ha freestyle ute med alla olika störningar. Och så ska det ju vara musik till, även det blir lättare inomhus :)

Inga kommentarer: