tisdag 22 mars 2011

Dagens goda gärning

Eftersom jag ändå hade vägarna förbi Åkeshov så tittade jag in på Hundstallet för att lämna in ca 20 burkar med blötfoder, det där allergifodret som Täppas inte tål längre. För några år sedan praktiserade jag hos Hundstallet under några veckor och jag vet hur glada vovvarna blev när de fick lite burkmat ovanpå den vanliga maten. Nu är väl allergifoder kanske ingen smaksensation men burkmat brukar ju alltid vara uppskattat.
Rensade lite bland Täppas gamla leksaker som han tröttnat på så nu har hundstallshundarna även fått påfyllning med leksaker.

Så tänk på det, istället för att slänga hundmat och hundtillbehör som ni inte har användning för, skänk till Hundstallet istället!

1 kommentar:

Maria/Furface sa...

Ett jättebra initiativ som jag hoppas många följer. Hemma hos oss blir tyvärr alla leksaker slaktade och maten äts upp till sista smulan.