fredag 23 mars 2012

Freestyle avslutning

Igår kväll var det bl.a. avslutning på freetsyletvåan och uppvisning stod på schemat! Har varit lite orolig att jag kört fullständigt slut på dem för det var verkligen inget lätt program de fick... Men alla var superduktiga, här kommer lite bilder. Visserligen smått suddiga men det går fort i freestyle!
Harry är en väldigt glad arbetsmaskin som älskar fart och fläkt!

Hoppa är det bästa som finns =)
Hampus har nog varit med sen jag startade upp DogSpirit, en cool Sheltie med glimten i ögat ;)

Han har för övrigt världens häftigaste päls också, jag måste alltid klappa lite extra ;)

Morris har en störtskön personlighet =) Ingenting är omöjligt för den hunden!

Snurr på avstånd.
Sen fick jag så fina blommor som avslutningspreset och de fick såklart följa med upp till Orsa! Ja, de överlevde =)
Tack!!

3 kommentarer:

Hella sa...

Så roligt det ser ut! Jag bara SKA gå din freestyle kurs med Martie nästa gång det passar in med tider och sånt, punkt slut! :D

Fin lokal ni verkar hålla till i också!

Trevlig helg!

Susann sa...

Tror freestyle skulle passa Martie bra, får höra av mig innan jag planerar in den till hösten ;) Har kanske en t-lydnad kväll på G oxå nu, mailar dig under helgen! Ha det bra =)

Annika Branderud sa...

Åh vad kul att se bilderna! =) Harry älskar verkligen att hoppa!

Tack för en riktig toppenkurs! :)