söndag 24 november 2013

Att överleva offsäsongen

Idag kördes årets sista F1 race. Det blev rätt spännande trots att VM redan är avgjort och favvoföraren inte ens kört de två senaste racen p.g.a. en ryggoperation. Det är inte riskfritt med F1...

Nu siktar jag in mig på ett spännande 2014 med ett riktigt dreamteam (Kimi + Alonso) hos Ferrari. Kan iof gå åt helvete också med två före detta världsmästare i samma team med samma mål... Många fasar för det. Vi får se, vi får se ;)
Största problemet nu är hur jag ska överleva offsäsongen. Första racet drar igång 16 mars, det är ljusår dit. Fast ett litet glädjeämne finns i mörkret! Om ni minns dåren Perez så kan jag meddela att han fått sparken från sitt team (McLaren) och för närvarande inte har någonstans att köra inför nästa säsong. Håhåjaja!

Här är den sista F1 filmen jag kommer terrorisera er med i år. Min absoluta favvofilm från årets race i Monaco! Kan se den om och om igen. Och när jag tänker efter är det bara 181 dagar kvar tills jag hör motorernas dån live nästa gång =)


Inga kommentarer: