måndag 29 december 2014

Back in town

Är hemma igen och det är ju minsann lite kyligt här också! Åkte iväg till Skavlöten för att gå en sväng, tänkte att jag skulle hitta den där höga branta klippan man ser från Ängsan. Det gick inte så bra och jag ville inte klättra omkring alltför mycket då det var rätt halt ;) Får väl ge mig på det projektet någon gång när jag kan leta runt lite utan att Täppen fryser ihjäl.



På hemvägen svängde jag förbi för att spana på en lokal, det såg bra ut från utsidan iaf. Får se om jag kan nå dem för lite mer info (och framförallt info om hyran...). Det där med lokaljakt får bli 2015 års "lilla" projekt. Håller även på och smider lite planer för vad jag ska hitta på för nytt skoj kursmässigt under året. Känner att det är dags att hitta på lite nytt och en egen lokal skulle ju minst sagt underlätta. Tids nog, tids nog!

2 kommentarer:

Hella sa...

Åh vad spännande med lokal! Hoppas du hittar vad du söker, vi anmäler oss direkt då ;)

Susann sa...

Ni är så välkomna =) Någon gång måste jag ju hitta nåt som klaffar...