torsdag 26 oktober 2017

Höstlov!

Nu är det höstlov och jag är ledig i hela 10 dagar! Kan inte påstå att jag är i behov av att vara ledig så lite som jag jobbat det senaste året men det ska bli skönt att komma upp till Orsa. Vinterdäcken är på och jag hoppas såklart på snööö!!! Annars får jag nöja mig med höstigt väder ett tag till =)

Det här har han börjat med när han inser att vi är på väg hem från skogen, han liksom fryser fast i marken ;) Kan det vara Nässla som kommunicerar med honom via telepati mån tro?!

När han skulle hoppa ner från den här stenen landade han i sjön... Det låg massa löv på vattenytan så han trodde väl det var vanlig mark haha =) Nu var det bara 10 cm djupt vid strandkanten så ingen fara på taket men han såg lite snopen ut! Han hade ingen brådska upp på land utan plaskade runt lite bland löven innan han fick tokfnatt och körde sprintrace vid strandkanten.
Näpp, nu ska jag fortsätta bocka av packlistan - choklad, champagne, hund... Tja, det viktigaste är med!

1 kommentar:

Linn sa...

Är man en bra förebild kan man verkligen lämna bestående intryck! //Nässla, aka stoppklossexperten