lördag 5 januari 2019

Alive!

Har tillbringat två veckor i Orsa och har varit förkyld heeela tiden, så kan det gå haha! Atle har väl fått en ca 50 min promenad/dag (så jäkla retligt när man har all tid i världen för vintriga långpromenader) och sen bara rastningsrundor så han är både fysiskt och mentalt understimulerad nu. Förhoppningsvis kan vi råda bot på det nu när jag börjar pigga på mig.



 

 
  

Mitt paradis


Nyår gick bra även om jag tycker att det smällde lite mer än vanligt. Har aldrig direkt reflekterat över hur mycket det smäller i Orsa eftersom Täppas var totalt obrydd men jag tror det var lite mer i år. Men jämfört med Täby är det i princip tyst så det räckte att ha på massa bakgrundsljud och trycka i Atle hans favvotuggisar. Det är ju värre med de där strösmällarna som kan komma när som helst, t.ex. ute på promenaden...

Näpp, nu ska jag njuta av de sista 1,5 dagarna av semestern =)

Inga kommentarer: