söndag 3 oktober 2010

Helgen

Blä, jag är förkyld. Jag som varit så stolt över att jag inte varit sjuk, inte ens en gnutta förkyld sedan mitten på maj -09. Så det var väl dags nu då..

Var på Rättviks höstmarknad i lördags för att köpa hysteriskt gott bröd som bara finns där. Täppas var såklart med, det är toppen miljöträning. Sen vore det ju bra om folk kunde se att det går en liten hund nere på marken också men det kanske är för mycket begärt ;) Funderar på att sätta på en skrikgul reflexväst i sådana sammanhang för han verkar uppenbarligen inte synas... Han var iaf jätteduktig, gick lugnt och fint. Blev t.o.m. klappad av en främmande man och det verkade liksom inte bekomma honom alls?!?



Täppas vid fontänen i Rättvik


Ingen riktig vandring blev det men vi undersökte en led nära huset. Dock blev det bara några km eftersom kartan glömdes hemma. Hade nog inte orkat längre ändå p.g.a. förkylningen.
Nu ska jag kurera mig på något extremt effektivt sätt. Vad nu det skulle vara? Finns liksom inte utrymme i min kalender för att vara sjuk..

1 kommentar:

Linn sa...

Echinagard brukar fungera, men helst då INNAN förkylningen bröt ut..