måndag 4 februari 2013

Helgen

Japp, lite frisk luft från Orsa gjorde susen, nu är jag feberfri och på bättringsvägen =) Skönt att slippa jobba i 39 graders feber denna vecka. Det är faktiskt inga större problem att jobba med feber, däremot blir det problem när rösten är så hes att ingen hör vad jag säger... Därför fick någon enstaka kurs ställas in.

Nu ska jag försöka hinna med en veckas arbete på 4 dagar för på fredag bär det av till rallyskogen! Teamen är redan på plats för att fixa noter till sträckorna. På torsdag kväll går starten i första sträckan och jag kom just på att jag glömt kolla om det direktsänds eller inte... Får kolla upp det. Det kan hur som helst inte mätas med att se allt live, ni anar inte vad ni missar. T.ex. stelfrusna fötter och händer, mååånga mil i bilen, galna norrmän, många timmars stillastående väntan i kyla, typ ett mål mat/dag, köra fast med bilen på snöiga skogsvägar, pulsa genom snö med andan i halsen för att hinna fram i tid... Låter det inte lockande ;)

Apropå ingenting så måste ni bara se den här häftiga filmen med norrsken! Fast det ska nog även det upplevas live...


Inga kommentarer: