onsdag 10 september 2014

Örebro Race Day

På svensk mark igen och jag säger bara en sak - I'm in love with Monza!!! Behöver jag skriva mer?

Tänkte bara lite snabbt passa på att tipsa mina F1 läsare om Örebro Race Day nu på lördag. Hur ofta får man chansen att se en årsaktuell F1:a på svensk mark? Eller en F1:a över huvud taget??? Och en massa andra fina sport och racingbilar som ska köra inne i centrala Örebro. Tvivlar visserligen på att de kommer upp i några större hastigheter mitt inne i stan men bara åsynen av en F1 bil eller det ljuvliga ljudet gör väl det hela väl värt ett besök!
Det är Caterham F1 Team som står för F1 delen och det är Marcus som kommer köra sin tävlingsbil. Teamet har gjort så roliga reklamfilmer som jag inte lyckas länka till... Men summan av kardemumman är i alla fall - BE THERE!

Inga kommentarer: