fredag 17 maj 2019

Dammstakärrsrundan

Den enda runda jag inte gått ute i Bogesund är Dammstakärrsrundan så den fick det bli idag. Det skulle ju bli lite för varmt för Atles smak så vi startade 7:30 för att vara tillbaka innan det blev för varmt. Rundan är på 10,8 km förutsatt att man inte går fel här och där =) Med andra ord blev det lite längre... Atle tyckte det var för varmt mot slutet, 17 grader och sol (även om det var skuggigt inne bland träden) är too much enligt Atle. Sen gick det faktiskt inte att bada på något av de tre ställen jag tänkt mig, inte helt enligt planen så tur att det inte blev varmare ändå.


Skägget samlar på sig allt, här har vi en blandning av mossa och mattes frukost som han fick smaka.










Nu ska mattens ben få vila de närmsta dagarna för om allt går enligt planen (vädret) så väntar en svart vandringsled i de Franska bergen. Jag får träningsvärk bara jag tänker på det...

Inga kommentarer: