torsdag 27 september 2012

En liten myra

Årets dummaste idé var nog att efter semestern jobba 7 av de närmsta 9 helgerna. Ja, inte bara helgerna, i veckorna också såklart. Tänkte att eftersom Täppas ändå skulle vila under hösten så kunde jag lika gärna jobba på som en liten arbetsmyra... bad idea. Kan tala om att jag är ganska halvdöd ;)

Fr.o.m. oktober är det iaf lugnare så då får det bli skärpning med det dåliga bloggandet här. Har två långhelger inbokade och sen närmar sig även höstlovet v. 44, då är jag ledig!

Mycket kursavslutningar är det nu och jag har skrivit ut diplom på löpande band. Under oktober börjar jag flytta in kurserna, skönt att slippa stå ute hela kvällarna i ruskigt höstväder.

En finfin blomma som jag fick av en kursdeltagare på kvällens RallyMix avslutning =)
Måste se till att hitta på nåt skoj med Täppas i helgen, han har just gett mig "icke godkänt" i betyg när det gäller aktivering den senaste tiden!

I brist på annan sysselsättning kan en gammal petflaska vara helt fantastiskt rolig =)

Inga kommentarer: