fredag 21 september 2012

Hur kunde jag missa???

Det är inte sant! En kursare ringer för att anmäla sig till kurs och säger samtidigt "jaha, ska du till Solvalla i helgen?" Hmm.. tänker jag, Solvalla, vad ska jag göra där? Sen håller jag på att dö när jag hör svaret "ja, men det är ju final i STCC". Whaaaaaaaaaaaaat?!?!?!?!? Hur i h*e kan jag ha missat det? Susann, det här är fullständigt oförlåtligt!

Nu följer jag visserligen inte STCC lika noga som jag följer F1 och WRC men det är fanimej skottpengar på att missa när de kör alldeles inpå knuten! Har ett antal gånger försökt se racen i Göteborg eftersom jag tidigare haft tillgång till lägenhet där men det har alltid krockat med annat. Så när de äntligen kör här så missar jag det fullständigt och inte kan jag skaffa biljett i sista minuten för jag jobbar hela helgen. Deprimerande =(

Jag får helt enkelt se på TV och hoppas på att arrangemanget blir lyckat så att de kör här även nästa år, då är jag garanterat på plats!!!

Här är en liten teaser...

Inga kommentarer: