tisdag 4 december 2012

Ormen

Åkte iväg för att prova ut Hurttas nya täcke som verkade så himla bra, jag vet många som är jättenöjda med det. Tyvärr gillade jag det inte alls så något täcke blev det inte...

Täppas passade istället på att påminna mig om att han borde få en leksak eftersom han är typ frisk nu. Tja, why not =) Valet föll på en blå orm som han bar själv till kassan där han MYCKET tveksamt lämnade den ifrån sig till kassörskan. När hon blippat in den i kassan snappade han åt sig ormen fort som tusan och ställde sig på behörigt avstånd från kassan hihi.

Ett ordentligt nackgrepp på ormen ;)

2 kommentarer:

Hella sa...

Hej Susann!
Härligt att Täppas är frisk igen, hoppas han får förbi det nu! :)

Jag vill bara meddela att jag gett dig en Liebster Blog Award för att jag gillar din blogg så mycket! :)

http://www.hellaas.blogspot.se/2012/12/liebster-award.html

Susann sa...

Vad snäll du är =) Ska svara på alla frågor så snart jag har tid!