lördag 4 oktober 2014

Boktips

Jag tyckte den första versionen som kom för några år sedan var bra men den här är klart bättre! Ska jag någon gång satsa på tävlingslydnad (iof tveksamt då jag tycker det finns roligare saker...) så kommer jag absolut använda mig av den här boken. Men när det gäller just del 1 där mycket fokus ligger på grundträning så är det väldigt mycket man har nytta av i de flesta hundsporter så boken kan vara läsvärd ändå!
Boken är skriven av Maria Brandel och hon behöver väl knappast någon närmare presentation =)

2 kommentarer:

Linn sa...

Alltså, lydnad kan ju vara askul också, trodde inte det men med en Nässla är det faktiskt så ;)

Susann sa...

Jomen det kan det säkert vara =) Men det finns ändå andra grenar som är roligare och tiden ska ju finnas till att hinna med allt också...