onsdag 2 mars 2016

Vad händer med bloggen?

Jag ska försöka skriva ikapp lite här nu framöver, några inlägg jag vill ha mest för min egen skull, att kunna titta tillbaka på. T.ex. har jag varit iväg på Rally Sweden, en hundspannsresa och i helgen ska jag på kurs.

Men sen blir det nog bara sporadiskt uppdaterande framöver. Bloggen får nog inte fart igen förrän nästa hund dyker upp här hemma. Det är väldigt många som undrar vilken ras det blir, när valpen kommer osv. Jag har faktiskt ett enkelt svar på de frågorna - jag har ingen som helst aning! Men när jag vet så lovar jag att skriva det här. Och då får ni följa med på den snirkliga resan från att välja ras, hitta en eller flera bra uppfödare som dessutom har planer på att ta en kull som ligger lämpligt i tiden. Det blir nog bra till slut. Först ska jag bara smälta att Skäggfarbrorn inte längre finns här...

Inga kommentarer: