söndag 7 juli 2013

Mot HundCampus!

Nu packas väskorna igen, imorgon rullar bilen mot HundCampus i Hällefors. Där möter vi upp Linn och Nässla för fem dagars "aktiv semester" som kursen kallas. Vi lär nog ha fullt upp =)
Kollade på kartan och insåg att jag kommer åka genom Rally land, d.v.s. jag kommer passera flera av sträckorna i Rally Sweden! Får nog ta lite extra tid på mig, måste bara spana lite i området sommartid.

Och på tal om motorsport så såg det ju väldigt trevligt ut på prispallen i dagens F1 race! Jag skällde ju lite på Lotus förra veckan och krävde en uppryckning. Det fick jag, dubbelt Lotus på pallen! 1:a Vettel (Red Bull), 2:a Kimi (Lotus, om ni skulle ha missat det...) och 3:a Grosjean (Lotus). Vad var det jag skrev förra veckan?!? Det skulle bli ett dreamteam med Vettel och Kimi i samma team...

Lotus teamet med teamchef Eric Boullier längst fram.
Nu hoppas jag på lite svalare väder kommande vecka. Ska det vara så här varmt kommer Täppas strejka ;) 

Den galna vakthunden spanar ut över sina ägor...

Solnedgång över bergen

Inga kommentarer: