tisdag 24 september 2013

Livstecken!

Jag har inte gått under jorden, det har bara inte funnits tid för uppdatering här. Jobbar dag som kväll, vardag som helg, så det finns ändå inte så mkt att skriva om. Kanske var det därför blogspot fick för sig att publicera ett inlägg här (för någon dag sedan) som jag inte ens OK:at haha...

Men snart ser jag ljuset i tunneln, i oktober blir det lite lugnare! Det kan jag ju få inbilla mig i alla fall, 30/9 börjar min utbildning och än så länge är jag lyckligt ovetandes om hur mycket tid den kommer kräva.

Så i brist på något vettigt att skriva just nu bjuder jag på lite bilder istället. Har massa fina bilder som inte går att lägga upp p.g.a. diverse teknikstrul. Datorer är bra när de fungerar... Nämnde jag att min skrivare lagt av också? Och att Täppas går omkring med krage p.g.a. ett sår i tassen? Det går bra nu ;) NOT!





 
 


Inga kommentarer: