fredag 13 september 2013

Skärpning!

Känns som att jag jobbat konstant senaste tiden. Täppas har fått alldeles för lite aktivering så nu har han hittat på egna arbetsuppgifter ;)
  • Han apporterar mina tofflor.
  • Han försöker utöka sina vanliga matportioner med gräs, jord mm...
  • Han analyserar dofter på promenaden. Kan tala om att det är lååånga analyser ;)
  • Han hämtar och strimlar kvitton från papperskorgen.
  • Igår satt han på golvet och tittade på en liten staty jag har ståendes vid altandörren. "Hmm, går det att göra något kul med den här?"
  • Vaktar huset och muttrar vid minsta ljud utifrån. 
Täppas jobbar heltid med andra ord. I helgen är jag ledig så då tänkte jag styra om lite bland hans arbetsuppgifter =) Får se vad vi hittar på men på söndag kväll ska han vara TRÖTT!

Morgonpromenad vid sjön. Doftanalys pågår...

Inga kommentarer: