onsdag 14 maj 2014

Oj, oj, oj!!!

Igår när jag höll kurs på kvällen såg jag plötsligt en av mina trogna kursare närma sig (hon gick inte den kursen jag hade igår, så jag blev lite förvånad över att se henne där och då), glatt viftandes med en lapp i handen. Det var nämligen inte vilken lapp som helst, för på lappen fanns... Mika Häkkinens autograf!!! Hur coolt som helst!
Min kursare var utomlands och bodde på samma hotell som Mika. När hennes kollegor började prata om att Mika bodde på hotellet så såg hon till att fixa en autograf till mig. Och ja, jag fick se bildbevis på Mika och allt så det är verkligen på riktigt ;) Om det nu finns någon som mot förmodan inte vet vem Mika Häkkinen är så kan jag informera om att han är tvåfaldig världsmästare i Formel 1 och Finlands bästa F1 förare genom tiderna (även om det tar emot att skriva så för i min värld är Kimi Räikkönen bättre men han har ju än så länga "bara" en VM-seger).
"All the best to Susan", gissa om den här ska ramas in och sättas upp på väggen här hemma!

Mika Häkkinen i en McLaren.

När är det bara 11 dagar kvar till Monaco och det börjar bli olidlig terror att gå omkring och vänta!

Inga kommentarer: