lördag 31 juli 2010

Freestyle

Nu har jag suttit i bilen ett antal timmar igen, som vanligt :) Back in Orsa. Eftersom jag ändå flänger fram och tillbaka mellan olika platser hela tiden så kan jag lika gärna flänga lite mer i höst. Så i november tar jag med mig Trollet till Sundsvall för att gå en instruktörsutbildning i Freestyle. Det är freestyle-profilen Frida Binette som håller i utbildningen så det kommer bli bra! Och när jag ändå är i farten med freestyle så ska jag och Täppas gå två freestyle kurser i nov/dec, en grundkurs och en föremålskurs. Även här är det Frida Binette men även Emma Willblad som är instruktörer. Ska bli kul att prova på något nytt, har visserligen gått en heldag i freestyle-intro men det kommer man inte långt på... Så räkna med freestyle i kursutbudet efter nyår!

Ett av Täppas favvo-trick!

Inga kommentarer: