lördag 20 augusti 2011

Höst på G?

Sitter här och försöker torka efter förmiddagens regniga kantarellkurs i skogen :) Har jobbat som en dåre hela veckan så nu är det verkligen dags för Täppas att få lite kul. Men det enda han kan tänka sig att göra i regn är nosarbete så jag misstänker att det blir skogen igen då!

Igår kväll gick vi en rätt lång promenad på kvällen i blåst och regn, härligt! Inte en kotte ute. Höll mig på behörigt avstånd från bomben (var det ens en riktigt bomb, de har ju tagit bort allt från Aftonbladet? Hörde en mindre "explosion" vid 23:30 men misstänker att det var polisen som sköt sönder väskan...) tack och lov bor jag så pass långt ifrån att det aldrig blev evakuering för mitt område, kul att sitta och uggla i en skola halva natten...
Hur som helst var det riktigt höstlikt och kallt så nu kanske sommaren är på väg bort, det är på tiden. Tröttnar alltid på sommaren i början/mitten på juli och får snöabstinens. Hoppas innerligt på en vargavinter i år igen!!

Orsa abstinensen är rätt stark den med, har ju varit hemma i hela två veckor ;) Gick igenom lite bilder och hittade en på mig & Täpp ute i Orsa Finnmark:

Inga kommentarer: