lördag 1 juni 2013

Hipp hipp hurra!!

För exakt 10 år sedan tog jag studenten och fick en hund i present! Samma dag föddes även världens bästa Skäggtroll, så på något sätt tror jag det var tänkt att det var just Täppas jag skulle ha ;)

Trollet fick välja fritt från leksakshyllorna i affären och det var inte helt lätt, lite kräsen var han faktiskt. Leksaken på bilden var tydligen ett självklart val och efter mycket funderande valde han även ut en fasan.


Något gott ätt äta kan han ju tyvärr inte få men jag körde hans mat i mixern till en sörja och sen la jag upp en stor klick på en tallrik som han fick äta från. Det var uppskattat vill jag lova =)


Planen var lite nosarbete också men eftersom matte precis har jobbat tre timmar med feber och brinnande hals så får det nog bli en annan dag...

Grattis Täppas på 10-års dagen!

1 kommentar:

Linn sa...

Hipp hipp hurra!