onsdag 26 juni 2013

Semester!!

Har precis kommit hem från den sista kursavslutningen med ett gäng valpar. Jaktflat, jaktspringer (ohh, jag vill ha en jaktspringer), cavalier, vavva, mops och blandis BC/lagotto. Så nu har jag fem veckors semester framför mig =)
Känner mig dock lite snuvad på konfekten... Skulle ha åkt till Orsa imorgon eller senast på fredag. Men jag blir ofrivilligt kvar i Täby till på tisdag. Bilen är akut sjuk och behöver byta ut ett inre organ vid namn spjällhus. Har fortfarande inte fattat vad det är eller vilken funktion det har och det verkar ingen annan veta heller.

Nu ska jag göra en liten planering för semestern. Måste tänka om lite nu när tidsplaneringen ändrats. Har lite olika planer men det enda som är helt spikat är en vecka hos HundCampus där vi ska ägna oss åt specialsök. Det är utan tvekan det bästa Täppas vet!

Nej, nu tror jag bestämt det är dags för lite tårta =)

Inga kommentarer: