måndag 3 februari 2014

Snart, snart...

Efter en helg i vitt vinterland med ylande polarhundar var det ju så lagom skoj att komma hem till brunt slaskland... Herregud vilket deprimerande väder. Kameran har inte direkt varit flitigt använd så en pyromanbild är allt jag har att komma med ;)


Ska snart ge mig iväg till friskvårdsutbildningen som pågår mån-ons. Lite dum tajming egentligen, hur ska jag kunna koncentrera mig när hjärnan gått in i total rallydimma? Teamen är på plats. Bilarna är på plats. Förarna är på plats. Idag och på tisdag fixar de noter för alla sträckor. På onsdag kväll går starten, SS1 på Karlstad travbana. Den direktsänds på SVT24 & PLAY kl. 20:00 om någon mot förmodan skulle vara intresserad ;) De kör två och två i heat mot varandra. Men de brukar ta det ganska lugnt på den banan, de fräser på betydligt bättre ute i skogarna sen =)

Rally Sweden är årets andra VM-deltävling. Första deltävling kördes i Monte Carlo för två veckor sedan och efter några väldigt spännande dagar vann tillslut Ogier! Ska klura lite på vilka jag tror hamnar på prispallen, förra året tippade jag ju väldigt rätt =)

Inga kommentarer: